SILVERSCHAMPO

blonderade ju håret igår, eller gjorde slingor. och det är typ guld/gult eller nått.
fast inte så gult som det var på bilden nedan. så ska he silverschampo nu ett tag så det blir bättre färg.
var och köpte hårfärg idag också och gjorde en test slinga men det blev sjukt fult, så ska låta mitt hår vara ett tag nu från färgningar sen så om 3 veckor blonderar jag igen så jag får mer som jag vill ha.
lägger upp före&efter bilder senare, men på bilderna ser det mycket mer gulare ut än vad det är.
ska köpa fridas silverschampo imorgon för mitt är slut typ ..
/sannaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!