SEG DAG

sitter och ser på The voice sverige nu, min kusins kusin är med och hon sjöng precis grymt duktig. emma lewin heter hon.
sovde till halv fyra idag och ska upp tio imorgon, kommer inte gå. kommer inte kunna somna inatt, hehe. 
ska på stan med stina imorgon vid tolv, sen går vi runt och sen äter vi på subway tro jag sen går vi till hockey vid tre där jag ska träffa lenore sen ska jag gå där med henne. hockeyn slutar sju så bloggar då jag kommer hem.
seg dag de har varit, har inte gjort något, skulle igentligen vara med ida ikväll men ja. /sanna

älsklingggggggggggggg♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!