HEJ

imorgon är de sista dan på jullovet! loven ska alltid gå så snabbt, åhh :(
men iallafall imorgon ska jag på stan, (TROR JAG!?) har några saker jag måste köpa.
bowlingen i lördags behöver vi inte prata om, höhö. Jag kom först bakifrån och ewe kom först frammifrån.
MEN jag var duktig på slutet, eller hur? :-)
sen efter vi bowlade så åkte vi till kvantum sedan till johanna för filmkväll.
Eller jag såg film.. hehe.
Lägger in bilder i dethära inlägget imorgon från bowlingen.
Kan inte göra de nu tyvär, ni får en bild på mig och ewe ist sen förra året, hahahha :D
/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!