Har inga bilder på pappas iPad så jag hoppas ni gillar textt!

Hej på Er! Igår kväll var jag i bjästa på kvällsöppet! Och guud vad jag har saknat att åka slalom, så de var jätte kul! Även om vi vet att slalom inte är den starka sidan av en av oss, (drottning!!) hahahah, så gick det ändå ganska bra!
.
Idag har jag fotat lite med kameran jag fick i julklapp, canonG12. Fattar typ inget av alla olika inställningar :o haha men iallafall så ska jag vara med mina underbara kompisar ikväll och bara se på film och mysa! /ida

Kommentarer
Postat av: HHANNAA - Foto/Mode/Vardag

söt blogg du har :)

2012-01-21 @ 15:52:09
URL: http://hhannaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!