GRATTIS☻

sovde till ett idag sen så satt jag och kolla på tv sen fixa jag mig till hockeyn.
modo vann me 3-1 tro jag. vi såg inte sista perioden eller va de het. vi gick ba runt där och sen gick vi ut. blev inte som det skulle men va ändå roligt. gick till uh efter sen satt vi där ett tag.
spillde ut ett glas me dricka nyss, duktig chey. är hemma själv oxå, as läskigt. hehe /sanna

btw, johanna fyller år idag. grattis bästavän!♥ 15 år nudåååå, hur känns de?
tog den första bilden jag hittaaaa.

Kommentarer
Postat av: johanna

TAAACK !! :D

det känns awesomeee!! ;D ♥

2012-01-06 @ 00:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!