GODMORGON ELLER NÅT.

mamma väckte mig vid tolv, sen låg jag i sängen till två och sen har jag bara sett på tv.
ska fixa mig nu lite, sen vid fyra ska vi till mormor och äta sen åker jag och dansar. ska träna med ida i veckan på friskis&svettis också sen ska jag gymma med mamma, galet skönt kan jag ju säga! har inte tränat sen nyår typ..
prövade mina sommar kläder för kul ba, och alla mina shorts är för stora. inte kul, köpte nåra i oktober för att kunna ha till sommaren men nu är dom ju stora. hehe. bloggar mer ikväll eller imorgon.
/sannaaa


Kommentarer
Postat av: Emcy

Träning är skönt =)

2012-01-15 @ 16:55:34
URL: http://emcys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!