RUBRIK

kom hem för en timme sen och det är så jävla kallt ute, fryser än. vi åkte från hockeyn vid 4 sen lämna idas pappa av mig&vanja vid stan sen gick vi runt där och ba chilla. vi satt vid cubus typ sen börja vi snacka om nån ryssar som spelade idag, sen så precis kom dom :o så vi följde efter dom, sen vart dom ba fler och fler, sen så glodde dom på oss as mycket. sen kom några fram och snacka men jag börja garva så gick iväg, hehe. sen såg vi massa andra hockey killar, hehehe. de ba krylla av dom!
va as kul idag på kempis iallafall, dom tvingade mig att gå förbi massa killar som jag la till på fb as pinsamt.
ska in på stan imorgon vid två med johanna och ida sen träffar vi vanja, sen äter vi på subway och så sen är vi kvar på stan till åtta kanske eller nått. skulle igentligen på hockeyn men de va slut såld, bajs. hoppas de är hockey killar där imorgon a (a)
ska gå nu, och långt inlägg jag vet men hejdåååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!