PUSSEN!

jag har inte färga håret, ville ba vara lite busig (a)
var på stan idag med tilda först, sen åkte vi hem. sen åkte jag in igen såg på idolerna me ida och vicky, ja ni ser ju där nere va ida skrivit. köpte lösögonfransar, as söta hörlurar och jeans.
hockey imorgon med ida, johanna och vanja. sen följer vanja med mig hem sen sov hon här sen drar vi på stan på onsdag sen hockeyn på kvällen, grymt♥ kommer ju fan springa runt på hockeyn imorgon som jag inte vet vad, taggad är jag ju iaf. nä ska webba me vanja nu, kommer kanske upp något inlägg imorgon innan jag åk.
/sanna

jag älskar dig sötnos♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!