KLIPPER MIG SNARTTTTT

känns fett skönt att det är lov snart, skolan imorgon blir ju fett chill. blir typ inte ens skola.
vi ska se slutet på två filmer, och se nån julrevyr. sen slutar vi typ, efter det ska jag gå till stina och byta julklappar med tjejerna sen blir jag nog kvar ett tag.
tilda ska sova hos mig imorgon så hon kommer efter ridningen vid halv nio. sen på fredag tar jag bussen in vid halv två och träffar vicky sen ska jag köpa julklappar åt mamma och tilda.
ska även klippa mig som jag inte gjort på ett halvår nu, mitt hår är så jävla slitet faller bara av hår hela tiden. ska bara toppa det kanske 3 cm, sen ska jag färga håret nästa vecka :) blir blont eller brunt, vi får se.
jul om 3 dagar typ, eller snart 2 dagar, känns helt konstigt, haha.
blev långt inlägg det här men det gör inget, hahahaah :d hade så mycket och säga idag juuu. /sanna

saknar blonda håret som fan kan jag sägaaaaaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!